炎炎夏日拒做濕水鴨仔



每次一一瞓醒成身汗,都會比我笑佢係「濕水🐧」,
估唔到我都有今日😑有眼利的朋友問我點解會著水鞋岀發,
因為岀發前看了天氣報告,除了星期日,其他時間都是下雨,
可惜天氣不似預期,結果每天都放晴,太陽還一天比一天猛!
走的一天氣溫是30度!第一天就受了教訓,
全身岀汗再入冷氣地方乾返又再岀去曬過🌞🌞🌞

咁搞法好易攝親冷病!
好在醒起行李入面有支NIVEA高效瞬白嫩肌精華止汗走珠香氛!
加了美容液精華, 全身同易出汗嘅位置都用得!
無酒精、色素同防腐劑,仲有美白效果。
我自己除了腋下,面、頸同背都比較大汗,
用噴霧裝就方便噴到有需要的部位。





如果想美容效果再加強,
就要試埋呢支NIVEA嫩白緊緻Q10華止汗走珠香氛, 
蘊含輔酵素Q10精華,具抗氧化功能,高效改善暗啞、
鬆弛、粗糙及細紋等肌膚問題,
啱哂啲想止汗又同時美白的朋友,48小時長效止汗,
亦都 不含酒精、色素,仲有淡淡香味~~









呢幾件腋下急救神器可以Keep住肌膚長時間乾爽,
將會係我夏天湊小朋友的好戰友!

如果大家有興趣買,記得download 現金券 ( http://bit.ly/2KZjPbu
購買 止汗精華美容液 ! 每支可減$3,六大連鎖店可以使用💰💰

#Nivea #德國止汗 #美肌科研 #信心呵護70% #高效精華成份












Comments